Przejdź do treści

e-Usługi

1
Podatek rolny
IR-1-2020-fb / DR-1-2020-fb
Chcę wypełnić formularz jako:
2
Podatek leśny
IL-1-2020-fb / DL-1-2020-fb
Chcę wypełnić formularz jako:
3
Podatek od nieruchomości
IN-1-2020-fb / DN-1-2020-fb
Chcę wypełnić formularz jako:
4
Pismo ogólne (STARY ORBEON, bez kroków)
WN-76
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
5
Pismo ogólne (NOWY ORBEON, 3 kroki, responsywny)
WN-76-fb-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi Testowy opis
BIP Testowy opis
Telefon Testowy opis
Fax Testowy opis
Słowa kluczowe Testowy opis
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
6
Pismo ogólne (NATYWNY, w aplikacji)
WN-76-fb-natywny
Organ właściwy do realizacji usługi Właściwy organ administracji publicznej np. wójt, burmistrz, prezydent miasta
Kogo dotyczy Obywateli
Podstawy prawne Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752 z późn. zm., Art.20) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm., Art.123 Art.217 Art.218 Art.219) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty Wniosek pisemny zawierający informacje o numerze działki, numerze obrębu, nazwie jednostki ewidencyjnej. W przypadku braku budynku na mapie ewidencyjnej - inwentaryzacja powykonawcza budynku (wykonana przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego). Dokumenty poświadczające prawo własności nieruchomości: wypis z Księgi Wieczystej lub akt notarialny (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). Pełnomocnictwo - jeśli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę.
Czas realizacji Do 7 dni.
Opłaty Opłata skarbowa: a. od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej), b. od poświadczenia zgodności kopii zawiadomienia o nadaniu numeru z oryginałem 5 zł od każdej zaczętej strony. c. od wydania zaświadczenia - 17 zł.
Tryb odwoławczy Zażalenie do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, składane za pośrednictwem wydającego postanowienie, w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
Rezultat realizacji usługi Złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wydanie zaświadczenia o położeniu budynku.
Etapy realizacji usługi 1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji
Poziom dostępności usługi Interakcja dwukierunkowa
BIP http://bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura&proc=GD-13
Słowa kluczowe Wydanie zaświadczenia o położeniu budynku
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
7
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
DO-1-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
8
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
WN-103-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Właściwy organ administracji publicznej
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Osoby ubiegające się o wydanie wypisu i wyrysu ze studium/zmiany studium/ uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Podstawy prawne Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm., Art.30, ust.1) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późn. zm., Art.1, ust.1, pkt.1, lit.a) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm., Art.35)
Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu Dowód należnej opłaty skarbowej
Czas realizacji Do 14 dni
Opłaty 1. od wypisu: do 5 stron – 30 zł powyżej 5 stron – 50 zł 2. od wyrysu: za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 – 20 zł, nie więcej niż 200 zł.
Tryb odwoławczy Nie dotyczy
Rezultat realizacji usługi Wydanie wypisu i wyrysu
Etapy realizacji usługi 1. Złożenie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Udzielenie odpowiedzi
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe Wypisy i wyrysy ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
9
DT-1 DEKLARACJA NA PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH
DT-1-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Wójt gminy, burmistrz (prezydent) miasta
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Osoby fizyczne i osoby prawne będące właścicielami środków transportowych, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, na które środek transportowy jest zarejestrowany, oraz posiadacze środków transportowych zarejestrowanych na terytorium RP jako powierzonych przez zagraniczną osobę fizyczną lub prawną podmiotowi polskiemu
Podstawy prawne Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 70 z późn. zm., Art. 9, ust. 11,)
Wymagane dokumenty Brak
Czas realizacji Corocznie do dnia 15 lutego oraz w terminie 14 dni od wystąpienia okoliczności mających wpływ na powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego
Opłaty Brak - nie dotyczy
Tryb odwoławczy Brak - nie dotyczy
Rezultat realizacji usługi Złożenie deklaracji na podatek od środków transportowych
Etapy realizacji usługi 1. Wysłanie wniosku 2. Weryfikacja wniosku
Poziom dostępności usługi Interakcja dwukierunkowa
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe Podatek od środków transportowych DT-1 Podatki
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
10
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu
WN-33-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
11
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
WN-11-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Wójt Gminy
Nazwa komórki organizacyjnej OR
Kogo dotyczy Osób fizycznych
Tytuł wpłaty opłata
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
12
Wniosek o nadanie upoważnienia do konta podmiotu na platformie e-Urząd
UKF-fb
Kogo dotyczy Osoby posiadające konto przedsiębiorcy na platformie e-Urząd
Wymagane dokumenty Wniosek o nadanie upoważnienia do konta przedsiębiorcy na platformie e-Urząd
Czas realizacji 1 m-c
Opłaty brak
Tryb odwoławczy brak
Rezultat realizacji usługi Nadanie upoważnienia do konta przedsiębiorcy na platformie e-Urząd
Etapy realizacji usługi 1. Wniosek. 2. Czynności sprawdzające. 3. Rejestracja w systemie.
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany, Podpis zaufany
Słowa kluczowe Wniosek o nadanie upoważnienia do konta podmiotu na platformie e-Urząd
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
13
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
WN-428-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
14
Wniosek o udostępnienie w trybie jednostkowym danych z rejestru dowodów osobistych
WN-77-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
15
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
WN-426-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
16
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymywanie/hodowlę psa/psów rasy uznanej za agresywną
WN-408-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
17
PPS-1 Pełnomocnictwo szczególne
WN-418-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Opłaty Opis dla użytkownika z informacją o konieczności uiszczenia opłaty.
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
18
Wniosek o rejestrację pojazdu
WN-272-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
19
Wniosek o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
WN-18-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
20
Wniosek o wydanie prawa jazdy
WN-266-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
21
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
WN-10-Wielichowo
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
22
Wniosek o wypłatę dodatku elektrycznego dla gospodarstw domowych
WN-467-fb
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
23
Zgłoszenie nowej konsultacji społecznej
XKS-1
Organ właściwy do realizacji usługi Testowy opis
Nazwa komórki organizacyjnej Testowy opis
Kogo dotyczy Testowy opis
Podstawy prawne Testowy opis
Wymagane dokumenty Testowy opis
Czas realizacji Testowy opis
Rezultat realizacji usługi Testowy opis
Etapy realizacji usługi Testowy opis
Poziom dostępności usługi Testowy opis
Poziom uwierzytelniania Testowy opis
Uwagi test
BIP test
Telefon test
Fax test
Słowa kluczowe test
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
24
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
WN-11-fb-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Wójt (burmistrz, prezydent miasta)
Kogo dotyczy Wnioskodawca zainteresowany ustaleniem numeru porządkowego budynku
Podstawy prawne Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752 z późn. zm., Art. 40a, b,) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r., poz. 1368)
Wymagane dokumenty Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Czas realizacji Niezwłocznie
Opłaty Wniosek o ustalenie numeru porządkowego jest wolny od opłat. 17 zł - opłata skarbowa (wyłącznie za wydanie zaświadczenia o istniejącym numerze porządkowym) 17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)
Kwota (PLN) 17.00
Tryb odwoławczy 1. Od zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego odwołanie nie przysługuje. Ww. czynność podlega kontroli sądów administracyjnych. Skargę do sądu na taką czynność można wnieść za pośrednictwem organu, który jej dokonał, w terminie 30 dni od daty doręczenia zawiadomienia. Sąd, po wniesieniu skargi, może uznać, że uchybienie tego terminu nastąpiło bez winy skarżącego i rozpoznać skargę. 2. Od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia o numerze porządkowym przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
Rezultat realizacji usługi Nadanie numeru porządkowego budynku
Etapy realizacji usługi 1. Złożenie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Nadanie numeru porządkowego budynku
Poziom dostępności usługi Interakcja dwukierunkowa
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Słowa kluczowe numer porządkowy budynku nadanie numeru budynku
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
25
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia rodzicielskiego - SR-7
WN-136-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
26
Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach/stwierdzającego stan zaległości/wielkości gospodarstwa rolnego/powierzchni hektarów fizycznych i przeliczeniowych
WN-107-fb-GmAlksKuj-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Właściwy organ administracji publicznej
Kogo dotyczy Podmiotu wnioskującego o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu lub zaleganiu w podatkach dla osób fizycznych i dla osób prawnych.
Podstawy prawne Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z późn. zm.) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 7 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 1451 z późn. zm.) Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2022 r., poz. 813 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu lub zaleganiu w podatkach dla osób fizycznych Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (dla osób prawnych) Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
Czas realizacji 7 dni
Opłaty 21 zł
Tytuł wpłaty Płatność za formularz TEST
Kwota (PLN) 1.00
Tryb odwoławczy Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy zażalenie. Zażalenie wnosi się do właściwego Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
Rezultat realizacji usługi wydanie zaświadczenia
Etapy realizacji usługi 1. Wysłanie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Wydanie zaświadczenia.
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Słowa kluczowe Wydanie zaświadczenia o niezaleganiu lub zaleganiu w podatkach dla osób fizycznych i osób prawnych
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
27
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację urządzenia w pasie drogowym
WN-61-fb-GmAlksKuj-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Właściwy organ administracji publicznej Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, Wójt, Burmistrz, Prezydent Miasta, Starosta lub Marszałek Województwa.
Kogo dotyczy Osoby projektujące infrastrukturę techniczną lub jej remont w pasie drogi publicznej – gminnej na terenie administracyjnym miasta Kętrzyn
Podstawy prawne Ustawa z dnia 21 marca 1985 r.o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm., Art.38, ust.2 Art.39, ust.3)
Wymagane dokumenty Wniosek o uzgodnienie lokalizacji urządzenia infrastruktury technicznej w drodze Projekt zagospodarowania z wskazaną lokalizacją urządzenia infrastruktury technicznej będącej przedmiotem wniosku Pełnomocnictwo inwestora w przypadku występowania z wnioskiem przez pełnomocnika inwestora oraz Opłata za pełnomocnictwo w przypadku występowania pełnomocnika
Czas realizacji 30 dni, a w przypadkach skomplikowanych do 60 dni
Opłaty W przypadku pełnomocnika – 17,00 zł
Tryb odwoławczy Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego nie za pośrednictwem Burmistrza Miasta w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Rezultat realizacji usługi Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji.
Etapy realizacji usługi 1. Przyjęcie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Wydanie decyzji.
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Słowa kluczowe Uzgodnienie lokalizacji urządzenia w drodze publicznej gminnej
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
28
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego
WN-31-fb-GmAlksKuj-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Właściwy organ administracji publicznej np. Wójt, Burmistrz, Prezydent Miasta
Kogo dotyczy Osoby fizyczne i prawne
Podstawy prawne Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1264) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r.o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 320)
Wymagane dokumenty Wypełniony wniosek Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego, a w przypadku umieszczenia reklamy – z podaniem jej wymiarów,
Czas realizacji Do 30 dni
Opłaty Opłaty zgodnie z postanowieniami decyzji, uchwał lokalnych.
Tryb odwoławczy Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Rezultat realizacji usługi Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji.
Etapy realizacji usługi 1. Przyjęcie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Wydanie decyzji.
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Słowa kluczowe Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
29
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcia drzewa lub krzewów
WN-10-fb-GmAlksKuj-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi -wójt, burmistrz albo prezydent miasta, - wojewódzki konserwator zabytków, - Starosta właściwy ze względu na miejsce zamieszkania (wyłącznie w odniesieniu do nieruchomości będących własnością gminy
Kogo dotyczy Osoby prawne, jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne
Podstawy prawne Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336 z późn. zm.) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty Oświadczenie o udostępnieniu informacji, o której mowa w art. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody (dotyczy spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych). Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, gdy wnioskodawca działa poprzez pełnomocnika. Zezwolenie w stosunku do gatunków chronionych na czynności podlegające zakazom określonym w art. 51 ust. 1 pkt 1–4 i 10 oraz w art. 52 ust. 1 pkt 1, 3, 7, 8, 12, 13 i 15 ustawy o ochronie przyrody, jeżeli zostało wydane Zgoda właściciela terenu, jeżeli wnioskodawca nie jest jej właścicielem. Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach albo postanowienie w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w zakresie oddziaływania na obszar Natura 2000, w przypadku realizacji przedsięwzięcia, dla którego wymagane jest ich uzyskanie zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Projekt planu wykonania nasadzeń zastępczych lub przesadzenia drzew lub krzewów, jeżeli są planowane, wykonany w formie rysunku, mapy lub projektu zagospodarowania terenu w przypadku inwestycji. Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art.49 § 1 kodeksu cywilnego. Rysunek, mapa albo wykonany przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane projekt zagospodarowania działki lub terenu w przypadku realizacji inwestycji, dla której jest on wymagany zgodnie z ustawą Prawo budowlane – określające usytuowanie drzewa lub krzewu w odniesieniu do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub projektowanych na tej nieruchomości
Czas realizacji Do 30 dni, Do 60 dni - w przypadku wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu pasa drogowego drogi publicznej
Opłaty Brak opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie o ochronie przyrody i aktach wykonawczych, pobiera się opłatę za usunięcie drzew lub krzewów. Jej wysokość ustalana jest indywidualnie. Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii wynosi 17 zł Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia jest zwolniony z opłaty jeżeli mocodawcą jest podmiot określony w art. 7 pkt 1-5 ustawy o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Rezultat realizacji usługi Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji dot. zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów.
Etapy realizacji usługi 1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji.
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Słowa kluczowe Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
30
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
WN-109-fb-GmAlksKuj-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Właściwy organ administracji publicznej np. wójt, burmistrz, starosta.
Kogo dotyczy Obywatele i Przedsiębiorcy
Podstawy prawne Rozporządzenie Ministra Środowiska z 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1510, Par.2, ust.1) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 z późn. zm., Art.152, ust.1 Art.378, ust.3, pkt.3)
Wymagane dokumenty oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby adres i nr działki, na terenie której prowadzona jest eksploatacja przydomowej oczyszczalni ścieków ilość ścieków wytwarzanych na jednego mieszkańca na dobę czas funkcjonowania instalacji (dni tygodnia i godziny) ilość i rodzaj wprowadzanych ścieków do wód lub do ziemi w określonym czasie opis stosowanych metod ograniczania wielkości emisji informację, czy stopień ograniczania wielkości emisji jest zgodny z obowiązującymi przepisami wyniki badania próbek ścieków powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna lub mapa sytuacyjno-wysokościowa z naniesioną lokalizacją oczyszczalni ekspertyzy, atesty lub certyfikat dotyczący montowanej oczyszczalni ścieków
Czas realizacji Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji nowo zbudowanej lub zmienionej w sposób istotny można przystąpić, jeżeli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia, w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.
Opłaty 120,00 zł.
Tryb odwoławczy W przypadku wydania decyzji zabraniającej korzystania z instalacji, stronie przysługuje prawo odwołania do właściwego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
Rezultat realizacji usługi brak
Etapy realizacji usługi brak
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany, Podpis zaufany
Słowa kluczowe Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
31
DT-1 DEKLARACJA NA PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH
DT-1-fb-orb2019
Organ właściwy do realizacji usługi Wójt gminy, burmistrz (prezydent) miasta
Kogo dotyczy Osoby fizyczne i osoby prawne będące właścicielami środków transportowych, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, na które środek transportowy jest zarejestrowany, oraz posiadacze środków transportowych zarejestrowanych na terytorium RP jako powierzonych przez zagraniczną osobę fizyczną lub prawną podmiotowi polskiemu
Podstawy prawne Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 70 z późn. zm., Art. 9, ust. 11,)
Wymagane dokumenty Brak
Czas realizacji Corocznie do dnia 15 lutego oraz w terminie 14 dni od wystąpienia okoliczności mających wpływ na powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego
Opłaty Brak - nie dotyczy
Tryb odwoławczy Brak - nie dotyczy
Rezultat realizacji usługi Złożenie deklaracji na podatek od środków transportowych
Etapy realizacji usługi 1. Wysłanie wniosku 2. Weryfikacja wniosku
Poziom dostępności usługi Interakcja dwukierunkowa
Poziom uwierzytelniania Podpis kwalifikowany Profil zaufany
Słowa kluczowe Podatek od środków transportowych DT-1 Podatki
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
32
Wniosek o wydanie dowodu osobistego
DO-WGL-3-1-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
33
Wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka - SR-2
WN-137-fb-GmAlksKuj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
34
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
WN-143-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
35
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
WN-144-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
36
Zgłoszenie pobytu stałego
WN-172-w12541-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
37
Zgłoszenie pobytu czasowego
WN-173-w12540-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
38
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego - SR-5
WN-176-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
39
Zaświadczenie o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego.
WN-177-fb-Obrazow-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
40
Wniosek o jednorazowe zezwolenie na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych
WN-23-fb-Orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
41
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
WN-22-fb-Orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
42
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na organizacji przyjęć
WN-21-fb
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
43
Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż detaliczną napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w i poza miejscem sprzedaży
WN-24-fb
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
44
Wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego - SR-1
WN-301-fb-GmAlksKuj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
45
Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
WN-357-fb-Obrazow-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
46
Zgłoszenie urodzenia dziecka
WN-368-fb-Swiecie
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
47
Wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego - FA-1Z (załącznik)
WN-413-fb-GmAlksKuj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
48
Wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego - SR-1Z (załącznik)
WN-414-fb-GmAlksKuj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
49
Wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka - SR-2Z (załącznik)
WN-416-fb-GmAlksKuj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
50
Wniosek o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
WN-456-fb-JedlinaZdroj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
51
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
WN-468-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
52
Wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego - FA-1
WN-572-fb-GmAlksKuj-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
53
Wniosek o pozwolenie na budowę
PB-1-fb-MRIT-orb2019
Kwota (PLN) 1.00
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
54
Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na wznowienie robót budowlanych, o której mowa w art. 51 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
PB-10-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
55
Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu
PB-11-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
56
Zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych
PB-12-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
57
Wniosek o wydanie decyzji o wyłączeniu stosowania przepisów art. 45a ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
PB-13-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
58
Wniosek o wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
PB-14-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
59
Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego
PB-15-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
60
Zawiadomienie o zakończeniu budowy
PB-16-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
61
Zawiadomienie o zakończeniu budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego
PB-16a-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
62
Wniosek o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego
PB-17-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
63
Wniosek o pozwolenie na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych
PB-17a-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
64
Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części
PB-18-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
65
Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych
PB-2-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
66
Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego
PB-2a-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
67
Wniosek o pozwolenie na rozbiórkę
PB-3-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
68
Zgłoszenie rozbiórki
PB-4-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
69
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
PB-5-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
70
Wniosek o wydanie odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego
PB-6-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
71
Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę
PB-7-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
72
Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu budowlanego
PB-8-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
73
Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę
PB-9-fb-MRIT-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
74
Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
WN-171-fb-Ilawa-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
75
Wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
WN-309-fb-Kikol-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
76
Informacja dotycząca opłaty za wydobytą kopalinę, z wyłączeniem węglowodorów
WN-417-fb-Nisko-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
77
Wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym
WN-420-fb-Ilawa-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
78
Informacja dotycząca opłaty za wydobyte węglowodory
WN-493-fb-Nisko-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
79
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
WN-426-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
80
Wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
WN-103-fb-Jastrowie-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
81
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, drogi gminnej w celu prowadzenia robót w pasie drogowym
WZD-fb-Jastrowie-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
82
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - nieruchomości na terenie Gminy Lesznowola, na których zamieszkują mieszkańcy
DO-1-fb-Lesznowola-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
83
Wniosek o dzierżawę gruntu
WN-164-fb-Smigla-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
84
Wniosek o przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności
WN-175-fb-Smigla-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
85
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
WN-468-fb-test-i
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
86
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
WN-468-stary-orbeon
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
87
Wniosek o wydanie zaświadczenia o położeniu działki na obszarze zdegradowanym i obszarze rewitalizacji
WN-212-fb-Kazmierz-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
88
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz informacji o rewitalizacji
WN-105-fb-Kazmierz-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
89
Wniosek o wydanie zaświadczenia o ilości osób zameldowanych w lokalu lub budynku
WN-253-fb-Kazmierz-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
90
Wniosek o wydanie zaświadczenia o (nie) figurowaniu w rejestrze jako podatnik/ o wielkości użytków rolnych
WN-93-fb-Kazmierz-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
91
Wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego
WN-208-fb-SpGdansk-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz
92
Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej UPL-1
UPL-1-fb-orb2019
Link do udostępnienia
Wypełnij formularz

Pliki cookies

Nasz portal (Portal) korzysta z plików cookies, potocznie nazywanych ciasteczkami. Używamy ich w celu dostosowania zawartości Portalu do preferencji użytkownika (Użytkownika). Możesz zezwolić na wykorzystywanie przez nas wszystkich plików i przejść do Portalu – korzystając z przycisku „Akceptuję cookies”.

Korzystając z przycisku „Odrzucam opcjonalne” możesz wskazać, że nie chcesz akceptować żadnych plików cookies, w związku z czym przechowywane będą tylko te, które są niezbędne do działania Portalu.

Możesz dostosować wykorzystywanie plików cookies do swoich preferencji, zaznaczając wybrane przez siebie cele przetwarzania plików cookies - korzystając z przycisku „Ustawienia cookies”.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies oraz w Polityce prywatności.

Panel dostosowania cookies

Portal korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania oraz dostosowania go do preferencji użytkownika (cookies statystyczne, wydajnościowo-analityczne i funkcjonalne).

Ustawienia cookies

Ułatwienia dostępu: